//Forever Imperfect
Bye January

Tuesday 31 January 2012 @ 08:40 | 0 Comment [s]

Salam Malaysian :) jyeah esok cuti so boleh lah jadi burung hantu malam ni wee ~ haha pejam celik , terbeliak , ternganga dah masuk bulan February kan , cepat bebeno masa berlari . hm so me ingat nak update sikit apa yang terjadi bulan January lepas toh maklum lah perempuan bekerjaya tak ada masa nak online lama-lama ( cehh tak payah nak bekerjaya sangat lah wei )

First January 2012
Biasalah orang semua duduk rumah celebrate New Year , aku pergi kerja sorang-sorang pulak toh . kenapa sorang ? er akak toh cuti aku ingat lagi , dye cuti sebab nak ambik kakak dye kat airport , okay foine , tak silap aku rezeki aku murah so banyak jugak la jualan time toh :)

2 January 2012
Macam biasa , bangon pagi siap-siap nak pergi kerja , haha aku tak ingat apa jadi time nih haha , well aku manusia biasa yang tak mampu nak ingat benda yang lepas-lepas .

3 January 2012
rutin harian , bangon pagi pergi kerja :) tak ingat apa-apa

4 January 2012
HAHA time nih saya cuti macam biasalah dah cuti duduk rumah menghadap youtube tengok segala bagai yang ada kaitan dengan kpop ye , bangon pagi tak breakfast , tak mandi teros on lappy bukak youtube sampai ke petang tak mandi-mandi :) hm remaja kan ~

5 January 2012
macam biasa jugak , pergi kerja la wei , haih -.-

6 January 2012
kerja jugak :)

7 January 2012
kerja :)

8 January 2012
kerja dan teros kerja

9 January 2012
kerja , sorang-sorang akak toh cuti

10 January 2012
kerja jugak la wei -.- er time nih bos call bagi tau pasal gaji , and memandang kan aku start kerja 26 December 2011 so me cuma dapat RM 107 berapa sen , duit toh aku sempat belikan angah jam tangan je , baik kan :)

11 January 2012
me off day ~ so ajak qushie the mushie teman pergi jusco nak beli barang-barang jap :) pergi jusco biasa la CNY kan semua bende nak merah je tak paham aku -.- orang nak beli baju pon tak mau sebab merah je semua ~

12 January 2012
kerja wei kerja , haha sakai jugak aku baik toksah update segala bagai kalau tulis benda sama je

To be continue ...

haha malas jugak nak update panjang2 ni wei -.- esok insyaAllah kalau ada ruang dan masa ( puih ~ tak yah nak ruang sangat lah ) aku update selebihnya :) kbye peepssss ~


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!