//Forever Imperfect
If she read this

Thursday 19 January 2012 @ 07:15 | 0 Comment [s]

' Saya nak minta maf sebab tegur awak , yeah awak lebih tua dari saya so nampak macam kurang ajar . once again maafkan saya sebagai hamba Allah kita kena saling tegur menegur jika sahabat kita buat salah . for me awak tak buat salah cuma saya nak cakap , yang lately ni awak selalu keluar jalan - jalan and biarkan saya jaga kedai , okay bende tu kecik je but saya rasa macam tak fair komisen kita share tapi kalau dah saya je yg jaga kedai then kalau ada customer saya sorg-sorg layan so macam tak adilkan . itu je saya nak cakap , hm   ' 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!