//Forever Imperfect
Gelisah -.-

Sunday 6 May 2012 @ 02:31 | 0 Comment [s]

  Assalumalaikum semua , hmm lagi berapa jam result upu nak keluar , kau orang tak cuak ke wei -.- haihh aku ni hari ni baru nak rasa cuak , muak , puak segala bagai aku dok tengah rasa ni . tadi baru lepas on phone dengan acu , acu suruh aku tanya mak ngah kalau kalau IKM boleh apply lagi ke tak , acu suruh aku apply IKM incase kalau aku tak dapat mana mana , hmm lepastu tadi aku try buka website IKM tu acu suruh ambik yang KKM apa entah -.- and aku tengok la course yang ditawar kan , hmm semua course tak de yang menyelerakan , bukan nak tunjuk belagak tapi memang aku tak minat ada yang aku minat pun tapi kelayakan dye nak lulus pendidikan seni visual , aku mana ambik subjek tu wei -.-

  Dah bagi tau segala kesulitan tu dekat acu then acu cakap hmm tak pe lah , kita tunggu upu je la . kalau tak dapat acu cakap terpaksa masok form 6 la , jadi LAW la nanti aku -.- tapi acu minta minta aku dapat la . amin ~ hmm seriously wei aku tak tau acano nak express aku punya gelabah kat blog ni -.- aku cuak kot . macam mana kalau tak dapat , macam mana kalau ni macam mana kalau tu . haihhh banyak sangat MACAM MANA dok berlegar legar kat kepala otak aku ni . phewwww ~ kalau dapat Alhamdullilah la . aku tengok sekarang ni mak kejap kejap tanya pasal UPU kejap kejap tanya , hmm aku tahu dye risau mak mana yang tak risau pasal anak dye wei , insyaAllah mak kalau rezeki saya , saya dapat lah :')

  Tadi aku dengar mak dok cakap pasal tendang tendang bagai , yeah kalau aku tak pass memang kene tendang la . so tadi mak nasihat kan aku kalau dapat mana mana jangan la main main nanti duduk sana mak dah tak ada nak membebel suruh belajar la apa , nanti awak yang nak kene belajar sendiri tak ada sape nak suruh . kalau awak enjoy lebih belajar kurang alamatnye kene tendang la . pilih kawan nanti pilih la yang betul betul , jangan salah pilih kawan , ingat pesan mak ni :( DAYYUM aku dah rasa takut wei air mata aku dah bertakung time tu huh , boleh ke aku buat semua tu ? yang pasal kawan tu aku tak kisah sangat tapi yang pasal belajar tu -.- hmm kalau macam tu baik aku masuk form 6 , grr apa benda aku ni semua saja je shahzani wei .

  Kalau orang suruh kau belajar ke tak suruh ke benda tu semua bergantung dekat kita jugak , kalau orang suruh belajar tapi kau belajar tak ikhlas serupe orang tak suruh kau belajar ye dok ( paham ke dok ni )  aku pung dah pening dah -.- hmm kau kene yakin shahzani yang kau boleh buat semua ni insyaAllah :) yakin tau ! and lagi satu pasal UPU tu insyaAllah kau akan dapat . AMIN :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!