//Forever Imperfect
Malam yang hening , sepi dan nyaman

Thursday 3 May 2012 @ 08:21 | 0 Comment [s]

Asslamualaikum warga blogger :) selamat malam kepada mereka mereka lah yang bermalam . okay dah merepek . hmm hari ni terlintas di minda , urat urat saraf otak dan terniat di hati nak update blog , hmm mungkin aku tengah rajin dan ada mood la kot . tadi heboh dekat twitter yang aku nak buat blog baru . motif ? sebab lupa password , tapi Alhamdulilah dengan bantuan otak dan darah yang mengalir dengan pantas kat dalam otak aku jyeahh aku ingat balik password blog ni . haha tu la nak buat acano banyak sangat telan semut la serangga la sebab tu cepat lupa , eww -.-

Di malam yang hening di temani oleh adik adik aku dekat belakang yang tengah siap kan homework mereka , dan juga seekor lalat , haiwan peliharaan adik sejak kecil lagi LOL sial la lalat ni aku tak tau dari mana asal usul dye tetiba je dok berkeliaran dekat dalam bilik belajar ni haihh busuk sangat ke bilik belajar aku ni -.- mana ada , wangi doh  mungkin dye sesat la . masa tengah beriadah bersama family dye tetiba angin kencang melanda and terus tolak dye sampai masuk ke bilik belajar aku -.-  . er aku ni dah kenapa nak cerita pasal lalat bagai ke nak buat karangan ' kisah seekor lalat yang terbiar ' ohh pon boleh -.- dah la shahzani eh , tak payah la nak merapu merepek kerepek sangat .

Okay beberapa minggu yang lepas , er tak de la beberapa sangat cuma baru baru ni jelah . ramai yang tanye aku dapat tak matrik ? so saya nak bagi tau dekat sini secara live nya saya tak dapat pun . hm tak tau la nak cakap suka ke sedih ke , hampa ke hempas hempedu segala bagai ke apa apa je lah kan , tapi dari mula aku memang tak berapa nak nak sangat matrik tu macam kalau dapat alhamdullilah la kalau tak dapat pun hmm okay :) *saya hanya mampu seyumm selebar lebar nya ~ sebab kalau matrik mesti aku dapat perakaunan tapi malangnya aku tak suka pon subjek tu -.- so okay la sikit kalau tak dapat . tapi bila dapat tahu ramai kawan aku yang dapat izzati , fara and adyn hmm mula la aku tak senang duduk , time ni mula la pikir ya Allah kalau dah matrik pun aku tak dapat yang lain lain agak agak aku dapat tak ? kalau tak dapat macam mana ? nak masuk swasta ? hmm benda ni la yang dok berlari lari bersuka ria dekat dalam kepala otak aku :(

30 April semua orang tahu yang result maktab keluar , time ni aku ada dekat kampung so aku minta tolong muhaimin check kan untuk aku . hmm nak buat acano bukan rezeki aku la kot . bila check aku tak layak untuk di temu duga . time ni bila muhaimin call cakap yang aku pon tak layak hati aku like gedebushhh booom gedabooom boom puihhh -.- huh aku nak nangis time ni tapi aku tahan sebab ada saudara mara aku ramai time  tu so im just act like ' ohh im okay ' :') tapi dalam hati hanya tuhan je yang tahu . lepas bagi tau mak yang aku tak dapat interview maktab tu and suddenly mak cakap ' jangan sedih , jangan give up terlalu awal kita tunggu result UPU pulak , insyaAllah anak mak boleh masuk U ' yeah aku tau yang mak boleh tahu dari riaksi muka aku yang  nak menangis tu , hmm okay kita just tunggu result upu pulak , tapi aku nak sangat jadi cikgu wei :( nak sangat sangat , tapi nak buat macam mana mungkin Allah dah sedia kan rezeki yang lebih baik dari apa yang aku ingin kan , insyAllah :') hmm

Tawaran form 6 di sekolah menengah kebangsaan bandar tun hussein onn 2 , haha jyeah aku dapat tawaran form 6 wei course kemanusiaan pulak tu haha yang kelakar nya muhaimin , muhaiminah , ayesha , qistina lagi sape eh yang dapat hmm tu je la kot yes kita org semua ni dapat DAPAT , course pon nak sama je semua . kalau aku masuk form 6 boleh ke aku belajar ? dapat pulak cikgu kak laili yang ajar dengan geng aku semua satu kelas hmm memang tak la wei -.- form 6 ni bukan boleh main main doh , kena struggle betol betol punya betol kalau kau buat memain hmm punah la kau , cehh ~ tapi mak memang tak berapa nak benarkan lah macam suam suam kuku la dye punye tak kasi tu , sebab dye dah tahu aku punye cara belajar macam mana , awal awal main main lari sana lari sini dah dekat nak exam baru nak berjaga malam la apa lah sebab tu result pon hmm macam tu lah -.- malas la mak jemah nak kasi tau ibarat membuka bekong di dada sendiri , lahh aku ni kenapa nak berperibahasa bagai -.- entah betul ke tidok peribahasa aku tu .

Dah la kot masok ni dah enam perenggan dah kau menaip shahzani wei , kau ingat cantik ke muka kau nak update blog pepanjang -.- so akhir kata aku just menunggu result UPU yang bakal buat comeback tak lama lagi , hmm seriously aku tak senang duduk selagi aku tak tau aku dapat tawaran kat mana -.- cer ramai ramai bayang kan kalau aku tak dapat , hmm baik aku mati je dok macam tak guna je hidup , ya Allah aku ni dah kenapa hmm seriously aku takut . kau kene ingat shahzani rezeki kau Allah memang dah tetap kan cuma mungkin lambat sikit nak sampai dekat kau :') so penutup bagi mengakhiri entry aku hari ni aku harap sangat apa yang aku apply untuk upu hari tu insyaAllah aku dapat :) just keep believing in Him :)

' No matter what happened , we didnt get matriks and maktab , but who knows Allah provide a better ways . insyaAllah UPU will wait for us ' Muhaimin




Just wish  the NINE of us dapat UPU . AMIN :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!