//Forever Imperfect
The Perfect Nine

Friday 4 May 2012 @ 05:21 | 0 Comment [s]

 Assalamualaikum peeps , okay aku tak ada kerja doh so I decide nak update pasal sahabat . yeah yeah aku tau ramai orang cakap yang persahabatan time dekat sekolah ni tak kisah la sekolah rendah mahu pun sekolah menengah tak kisah juga lah menengah atas atau menengah bawah selalu nye tak akan kekal pun , yang nak kekal nuhh tunggu masuk menara gading nanti baru kita jumpa our TRUE FRIENDS , whatsoever la , aku tak tau nak percaya apa yang org cakap tu ke tidak , tapi bagi aku kalau kita orang still contact via facebook , twitter or skype insyaAllah kita orang tak akan lupa each other :) amin . and lagi satu mak nab nak habaq mai orang tua tua selalu cakap la , yang jangan percaya sangat dekat kawan kawan tu dorg tu bila kita senang je ada dengan kita and bila kita susah semua pakat lari , tak macam adik beradik , so jangan nak lebih lebih kan kawan kawan tu sangat . hmm betol ke ? tak semua orang macam tu wahai orang orang tua :)Alhamdullilah kawan kawan saya yang saya kenal mereka semua sentiasa bantu tak kira la time saya sedih or gembira , mereka sentiasa ada dengan saya .

 Adik beradik saya pun saya selalu ingat jugak , no matter what orang nak cakap friendships and siblings semua nya penting dalam hidup saya termasuk family jugak :) hmm kalau saya dapat sambung belajar jauh dari dorang nanti aku nak buat satu frame , and frame tu nanti aku nak bawak balik hostel :') okay so The Perfect Nine , dah sah sah perfect nine so ahli dye pon ada sembilan lah kan tak kan sepuluh pulak ( okay tak lawak ) kita orang ada lapan kumbang and sekuntum bunga , kehkeh


Noradini Khairil  
Our kakak Long :)



Norqistina Akmar
Our Barney :)



Nurul Muhaiminah
Our Pewincesss :)


Abdul Muhaimin
Our Captain :) 


Qushwa Hasnan
Our Causelorrrrrr :)


Izzati Fauzi
Our Miss Strawberry :)


Ayesha Nadhrah
Our Penny :)


Faralina Shakirah
Our BabyMey :) 

"Ya Allah betapa aku sayang nya mereka ni , kau kekal kan la persahabatan kami ya Allah , persahabatan yang kekal sampai SYURGA  JANNAH , kau beri lah kami berjaya di dunia dan juga di akhirat kelak , andai kata suatu hari kami berpisah kau cantum kan lah kembali persahabatn kami seperti sedia kala , Ya Allah kau berkatilah persahabatan kami ya Allah "
Amin .



' We shared smiles, we wiped tears , and through the years . Our friendship has grown along with us. You guys are truly a wonderful part of my life. '  muhaiminah

This is our video . tapi sayang just five of us yang ada dalam video ni . insyaAllah nanti kita orang akan buat video semua orang ada , insyaAllah :)







Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!