//Forever Imperfect
Saturday Night

Saturday 5 May 2012 @ 07:52 | 0 Comment [s]

Annyeong peeps , happy saturday night everybadehh ^^ okay so korg buat apa je weekends ni , pergi kenduri lettew kan kan kan :) aku ? huh tak buat apo pon just tolong mak kemas rumah and jadi cikgu yang tak berbayar -.- ajar adik maths ( nak jadi cikgu kan ) insyaAllah . so okay tadi petang uncle and kak mas datang rumah , i dont know apa hajat dorg tapi aku tengok berseri seri pengantin baru tu aku terdengar dorg punye cakap cakap tadi ayah tanya pergi mana and tiba dengar uncle cakap pulau pangkor kot -.- woahh honeymoon dekat pulau pangkor seronok tak ? haha tak sabar mak nab nak kahwin , lepastu pergi honeymoon dekat Paris ( okay berangan ) hewhew .

And just now pergi pasar malam dekat bukit cheras dengan Angah tak beli apa pon jalan jalan cuci mata je . lepastu tetiba rasa macam nak membazir duit kan so singgah dekat kedai cd cetak rompak cari korean drama ye la bosan doh duduk rumah -.- hmm so nak tau tak orang yang jual cd tu cina , walawei handsome kot phewwww PAN.......................... ( gatal sangat pon tak boleh sebenarnye eh ) dah jalan jalan cuci mata sampai naik juling mata and kita orang pon balik la , tak kan nak tido dekat situ pulak eh ( tak lawak ) oh ya BTW aku ada beli casing baru !



Hello kitty sangat -.- haha 
kantoi beli dekat pasar malam -.- ahh kisah pulak aku pasar malam ke pasar pagi ke pasar petang ke beli pakai duit aku :P .

Ukiss - Doradora walawei awesome gila wei ! im so addicted to this song now !  seriously wei no matter what aku nak kene pegi jugak hari belia mana la tau kan kot kot dorg perform lagu ni ke kan , dapat tengok Kiseop ABS's secara LIVE wei phewwww PAN................ kalau korg nak tau lagu dye macam mano tudia aku dah letak dekat blog tu , best kan ? hmm to the haters aku tak tanya korg pun puihhh ( joke ) 


Dora dora dora doraga dora
Dora dora boji 
malgo doraga




DEAR U-KISS's CHOREOGRAPHER ,
THANK YOU SO MUCH FOR KILLING ME *BOW*

AND


Kiseop why you so funcking HOT lately ni ! you just ruin my bias list . how dare you baby ! LOL -.-






Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!