//Forever Imperfect
Selamat Petang

Friday 4 May 2012 @ 01:28 | 0 Comment [s]

Hey fellas , tralalala pinky kan blog saya , huh pinky sangat mata ke atas tangan di bahu ( semputt ) haha . korg mesti macam , eee dye dah kenapa dah la jarang update blog tapi bila bab tukar backgroud  rajin je . hik hok bukan apa , ye ye aku mengaku aku mempunyai sifat pemalas yang melampau lampau bila nak update blog , but now aku dah berubah -.- ye lahh dulu busy lari sana lari sini vroom sana vroom sini  tapi sekarang saya dah bebas :) so ada la masa sikit sikit nak conteng conteng blog ni , dah tu aku  tengok everytime aku update blog sejak bermenjak menjak ni aku rasa macam kusam masam je blog aku ni , hah thahts why aku tukar background baru . biar isi nampak lepu tapi luaran weheeeee . okay dah la tu eh .

just realise that aku tak ambik lunch lagi -.- hmm acano tadi pon bangon tengok matahari dah terpacak tidur lambar sangat semalam ^^ sedar sedar basuh muka gosok gigi terus makan ice cream haha , style sangat aku ni  -.- lepastu sidai kain and hantar adik pergi sekolah . hari ni kan hari Jumaat so dye mengada ngada nak suruh aku hantar , nak bertmanja lettew . and lepas balik terus sambung make over blog ni and tadaa baru siap . semputt mak nab -.- . nahh ~ 2 days left result UPU nak keluar , ya Allah takot nye ( okay aku ni dah ulang ) dah latu kot , nak mandi mandi and makan :) bye peeps ~




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum and hye peeps ^^ welcome to my blog , do follow me and i'll follow you back and don't forget to leave your comment
Thankyou :)
Every scar I have makes me who I am


Navigations!

Diary About Stuff Site

Let's Talk!




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Shahzani :)

Best View at GOOGLE CHROME!